Toimitusehdot

EFG Jyväskylä/Sitwell Ky
Ailakinkatu 4
40100 Jyväskylä
Y-tunnus 1604394-5
Sähköposti: info@efgjyvaskyla.fi
Puh. 0400 596 945

Nämä ehdot ovat EFG Jyväskylä verkkokaupan sopimusehdot, joita sovelletaan verkkokaupan ja asiakkaan välillä. EFG Jyväskylä voi muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti, toimitusehtoihin kannattaa tutustua ennen tilaamista.

Verkkokaupassa voivat asioida kaikki Suomessa asuvat 18-vuotta täyttäneet yritys- ja kuluttaja-asiakkaat mutta verkkokaupan tuotteita toimitetaan toistaiseksi vain maakuljetuksena Manner-Suomeen. Toimitukset muualle kuin Manner-Suomeen, yritysasiakkaat ja kansainväliset toimitukset sovitaan erikseen: info@efgjyvaskyla.fi

Tuotteet tilataan verkkokaupan ostoskorin kautta. Tilauksen yhteydessä tilaajan on ilmoitettava nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero, johon voi soittaa tai lähettää tekstiviestin.

Asiakas vastaa siitä, että tilauslomakkeeseen annetut henkilö- ja muut tiedot ovat oikeat ja täydelliset. Tilauksia koskevat nouto- ja saapumisilmoitukset lähetetään tilausvaiheessa annettuihin yhteystietoihin.

Sopimusehdot sitovat verkkokaupasta tilauksen tehnyttä asiakasta sen jälkeen, kun asiakas on tilaamisen yhteydessä lukenut ja hyväksynyt sopimusehdot ”Olen lukenut ja hyväksynyt sopimusehdot” -kentässä merkitsemällä rastin asianomaisen kohtaan.

Tuotteet ja hinnat

Verkkokaupan sivuilla olevat tuoteet saattavat näyttää mm. kuvaus-, valotus-, tai muista teknisistä seikoista johtuen hieman erilaisilta kuin luonnossa.

Tuotteet veloitetaan tilaushetkellä voimassa olevan hinnan perusteella. Tuotteiden hinnat on esitetty kaupassa ilman arvonlisäveroa. Alv 24% lisätään tuotteiden ja toimituskulujen hintaan kassalla. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Ilmoitetut hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai verkkokaupan tuotetiedoissa erikseen ilmoitettuna aikana. Pidätämme oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja. Jos verkkokaupassa ollut virheellinen hintatieto poikkeaa niin huomattavasti todellisesta hinnasta, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetiedon, virheellisenä ilmoitettu tuotteen hinta ei sido verkkokauppaa.

Asiakkaalle lähetetään tilauksen jälkeen sähköpostitse tilausvahvistus, joka sisältää tilauksen keskeiset tiedot. 

Toimitusaika 

Verkkokaupan toimitusaika  on 1-8 arkipäivää. Toimitusaika saattaa poiketa edellä mainitusta esimerkiksi tilausten ruuhkautumisen vuoksi. Mikäli tuote on väliaikaisesti loppunut, ilmoitetaan tästä asiakkaalle erikseen. Tuotteet voidaan toimittaa asiakkaalle suoraan valmistajan tai maahantuojan varastosta.

Toimitustavat ja -kulut

Verkkokaupasta ostetut tuotteet toimitetaan aina kasaamattomina.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Käytössäsi on yleisimmät verkkopankkimaksut, pankki- ja luottokortit, Collector lasku ja osamaksu sekä mobiilimaksaminen. Jujuna ei missään vaiheessa tarvitse muita tietoja kuin osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostin asiakkaalta. Lue lisää maksutavoista kohdasta maksaminen.

Peruuttamisoikeus

Kuluttajaasiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus. 14 päivän peruuttamisaika lasketaan tilatun tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Peruuttamisoikeus koskee vain Suomessa asuvia kuluttaja-asiakkaita.

Asiakkaan on pidettävä vastaanottamaansa tavara olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä, jotta hänellä on oikeus peruuttamistilanteessa saada maksamansa toimituksen arvo kokonaan takaisin. Asiakas voi avata tai purkaa pakkauksen menettämättä peruuttamisoikeutta tarkastaakseen tavaran ominaisuudet, toimivuuden ja tutustuakseen tavaraan samaan tapaan kuin myymälässä. Tuotteiden pakkaus on osa tuotetta, ja pakkausta tulee käsitellä ja avata varoen, jotta tuotteen voi palauttaa omassa pakkauksessaan. Jos asiakas ottaa tavaran käyttöönsä, hän vastaa tavaran arvon alenemisesta. Jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt, yrityksellä on oikeus periä tavaran arvon alenemista vastaava summa. Jos tavara on muuttunut käyttämisen vuoksi myyntikelvottomaksi, yritys voi kokonaan kieltäytyä palauttamasta kuluttajan maksamaa summaa. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Alkuperäisiä toimituskustannuksia ei palauteta, mikäli asiakas peruu vain osan tilauksesta. Pientuotteiden palautuskulu on vähintään tuotteen toimituskulu 15 €Niiden tavaroiden, joita ei voi palauttaa postitse, palautuskustannus on vähintään tuotteen toimituskulu. Tavara on pakattava siten, ettei se vaurioidu kuljetuksessa. Mikäli tavaran voi palauttaa postitse, lähetyksestä kannattaa pyytää kuitti, jolla voi osoittaa palautuksen. Emme ota vastaan postiennakkopalautuksia.  

Takuu ja virhevastuu

Mikäli tilaamasi tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, ota yhteyttä kuljetusyritykseen. Muissa takuuta ja tuotevirheitä koskevissa asioissa voit olla yhteydessä info@efgjyvaskyla.fi